Akuten

Igår satt jag jag hela 6 timmar på akuten, allt tack vare tanten på sjukvårdsupplysningen *morr* hon tyckte jag skulle åka dit när jag hade förklarat hur jag mådde. Det var iaf ingen större fara så utan jag har "bara" åkt på halsfluss. Mindre kul kan jag ju lova. Gör ont så in i he**** :( så jag är inte på det bästa humöret nu och är tvungen att jobba idag. Ja vi får väl se hur det går. Hmm. Känner ingen direkt service känsla alls så det kan nog bli kaos. Ska vila lite till nu innan det är dags. Puss på er
Kommentarer
Postat av: Sara

Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga =)

2009-04-16 @ 08:08:37 // URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Linda

Fy fan...!

Hoppas att du mår bättre snart iallafall :/

2009-04-17 @ 13:24:51 //
Postat av: Niclas

Vilken snygg blogg du har... Funderar på att skaffa en... Men tror jag behöver din hjälp faktiskt... Vill ju att den ska va lika snygg som din ;)



Love you <3



Pussas

2009-04-19 @ 12:54:33 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0