Internet för en stund

Åh! Äntligen sitter jag och bloggar från en dator!! Men inte min egna då förståss. Har fått låna Niclas & Jontes dator+internet ett litet slag. Har nämligen varit här ett tag nu och hjälpt Niclas med hans nya blogg. Fick ju hjälpa han med bloggdesignen så stackarn inte behövde ha en tråkig blogg med bara vitt. :) Men nu blev den okej.. Inte riktigt klar än dock. Mycket småpill kvar att göra men det får bli en annan dag.
Så min tråkiga söndag blev fylld med datapill och bloggdesigner. haha ja så kan det gå.

Vi har fortfarande inget internet hemma som ni kanske förstår och det gör mig galen! Så ska nog ringa till dom imorgon och skälla lite för detta är ju löjligt. Ska man behöva betala sjuka summer utan att ens få någonting för de...? NÄ inte jag inte så nu ska här skällas. ehe. Måste iaf säga att jag saknar att skriva och greja jätte mycket så jag hoppas det går undan.

Nä nu ska jag snart dra mig hemmåt här igen så jag kan få äta lite. Magen har börjat kurra en smula så..
Ha det nu jätte bra och hoppas ni hade en trevlig helg.
Kommentarer
Postat av: lou,

fin blogg du har :D

2009-04-21 @ 02:15:12 // URL: http://lou.webblogg.se/
Postat av: Mickis

Gillar du Twilight?

gå in då på denna blogg, som skriver om allt i Twilight värden! från bilder till videos, från rykten till intervjuer, och fakta<3



http://thefanpire.blogg.se/

2009-04-21 @ 20:30:36 // URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0