Att köpa eller inte köpa?

Har man lite tid för bloggen nu tro...? Ja lite kanske. En snabbis iaf. Idag har det varit jätte fint väder ute så givetvis gick jag, sandra och Anki till fiket för en frukost i solen. Mysigt värre. Senare kom även Becca förbi också. mys mys. Sen drog jag och sandra ut på en liten shopping tur som resulterade i... Ja inget för min del *stolt* Men Sandra däremot kom hem med ett par skor :) Jag går och funderar på min ständiga fråga, att köpa eller inte köpa...? Jag ska nämligen köpa en ny mobiltelefon. Måste verkligen det. Den jag har nu är ju från stenålder om inte ännu äldre och går på sista versen nu känns det som.. knapparna hänger sig ibland och även hela skiten.. börjar bli lite trött på detta så.. Ja.. Det får nog bli en annan mobil nu.. Men det får vi se imorgon.

Nä nu ska vi åka och handla lite mat här. Barnen är hemma och det ekar i kylen. Inte bra. Dags för lite seriös shopping. hej så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0