Dags för träning?

God Morgon allihopa!
Jag somnade verkligen på soffan igår.. ojoj.. Åt pizzan och satte på en film, det fick bli Brokeback Mountain. Hade ju inte sett den innan men jag får nog titta på den igen. Somnade som sagt i soffan i typ början av filmen så jag missade allt.. Eller det kanske inte var något att missa? Någon som har sett?
Baby var iaf gullig och bar in mig så jag vaknade i sängen. Skönt det. Hade nog haft lite ont i ryggen om jag hade sovit på soffan hela natten.. aj aj...

Kollade igenom mina kommentarer här nu på morgonen och såg en från min mamma. Om att vi skulle dra igång träningen igen lite lätt... Hon är för rolig, skriver kommentarer på bloggen istället för att ringa haha! Iallafall.
Det blir ju aldrig riktigt att man tränar på sommaren.. Men men, det tycker jag låter som en bra idé. Satt faktiskt och tänkte på det redan igår.. Att jag hade behövt komma iväg till gymmet igen.. Usch vad man slappar till sig över sommaren med alla grillningar och annat gott haha! Tur att man har bra ämnesomsättning iaf så man inte blir överdrivet stor över sommaren. Ska bli skönt att komma igång igen, faktiskt. Att få röra på sig igen. Gott Gott! Så kanske jag ska ta och utnyttja mina gratis solningar jag har kvar. Mm så får det nog bli. Och en o annan vattenmasage.. Gash vad skönt!

Nä nu är det dags för frukost sen blir det duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0