error;teknik

God morgon på er!
Jag sitter verkligen här och känner mig så himla oteknisk så det är inte sant -haha- Jag brukar inte ha så stora problem med sånt här , liknande iaf. Men just detta har jag helt noll koll på.. Hur får jag över mina gamla sms från den gamla telefonen till den nya???
Jag har fått ett tips som jag ska testa med att spara dom och se om det går att föra över..  Men det går tydligen inte spara så mycket på själva sim-kortet.. ÅH jag blir tokig...

Jag får ta mig en dusch nu och tänka över detta lite...
Kommentarer
Postat av: malin / UngTvillingMamma

Svar: Okej vad bra att han lever och mår bra då=)..hehe!.Man blir ju lite orolig över honom när han ej har skrivit på snart över 1 vecka.hehe!.ja han förtjänar verkligen ledighet ja han/ni åker väl snart utomlands?Du får hälsa han från mig och Krama från mig:).

Kram

2009-08-26 @ 11:08:19 // URL: http://saramalintherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0