God Kväll

Måste verkligen få  gnälla lite över min sjuka hals :( usch det är inte alls kul. Jag testar allt men inget verkar fungera.. Suck. Man kanske har fått sig en släng av svininfluensan? Nä då det tror jag inte.. Är det någon som har några tips om hur man får bort halsont snabbt?? jag har testat det mesta känns det som, The, honungsvatten, honungsvatten med lite citron i, alla möjliga slags halstabletter från apoteket.. Ja mycket... Så har ni några bra hemma kurer skriv gärna dom i en kommentar här. Skulle uppskattas till tusen :)

Tänkte jag skulle hinna slänga upp korten från idag nu innan jag hoppar in i duschen. Efter duschen blir det BUMS i säng för imorgon bär det av redan klockan 07.00 -puh- Då kommer Anki, Björn & Leona stå här så ska vi samåka fast i två olika bilar. ^^ Jag längtar verkligen så jag spricker snart. Jag och Anki kommer att vara som två små 5-åringar när vi kommer kolla på delfinerna sen. Men det är en annan historia :)

Här kommer då korten från idag. Först åkte vi ner till stranden för lite sol och bad!

Sen blev det en mellanlandning på promen för lite snacks innan grillningen :)

När kvällen smög på så drog vi oss mot Vargön och grillade. Barnen hade verkligen jätte skoj ihop!




Jag har verkligen haft en riktig kanon dag idag. Flera dagar i rad nu och imorgon kommer ännu en underbar dag med härligt sällskap. Nu blir det till att sova så jag orkar med morgondagen!
Sov så gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0