i taket lyser stjärnorna

Jag satte mig till ro i soffan för att kolla på just denna film, i taket lyser stjärnorna Har hört att den skulle vara bra så jag var ju tvungen att se med egna ögon. Men mitt i filmen så dog den bara,,, Den slutade fungera.. Vet inte vad som hände riktigt så jag har än så länge bara sett halva filmen.. Mycket störande.. Så jag hoppas att jag får iordning på detta så jag kan se slutet också och se hur allt går för  de två unga tjejerna i filmen.

Nu väntar jag på att Rickard ska komma hem. Barnen är på cirkus och det är lugnt och skönt.. Men jag är hur hungrig som helst. Äter upp en hel ko snart... OK kanske inte riktigt men ni förstår hur hungrig jag är då.. Det blir säkert en kvällspizza framför en film för att avrunda kvällen fint :)

Imorgon är det jobb som gäller igen. Rätt skönt faktiskt så slipper jag få spratt här hemma för att jag inte gör något.. GASH!

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Gumman ska vi köra igång med träningen kanske lite lätt ??

2009-08-19 @ 08:36:50 //
Postat av: Milla

Den är bra! Jag har sett HELA filmen ;)

2009-08-19 @ 09:11:14 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0