Inget

Ja vad har man gjort idag då. Jag har i stort sett bara legat på soffan och kollat film och serier.. Kollade klart på Heroes så nu är det slut och nu är det bara att vänta på nästa säsong.. suck.. Sen kollade jag på någon halv kass kärleksfilm vid namn I hate Valentines Day . Vet väl inte riktigt om den var så där jätte bra men men.. Gick att fördriva tiden med iaf..

Åh jag blir så trött på detta.. Jag gör ingenting, har inget liv. Hur kul är det då?? ORKA! Jag vill göra saker, se saker, uppleva saker... Ingenting får jag gjort och åren bara går förbi år efter år.. Tiden rinner iväg alldeles för fort.. Jag får panik! Jag känner att jag inte lever mitt liv... inte fullt ut...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Känner lite som du.. Att man inte gör någonting..

2009-08-18 @ 17:25:58 // URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men lilla gumman, om du har så tråkigt kan vi ju ha tråkigt ihop :) Jag sitter hemma och klättrar på väggarna tillsammans med min fartfyllda son :D Jag umgås mer än gärna med dig istället för att klättra på väggar! Hehe. Puss

2009-08-18 @ 18:31:14 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0