Lunch

11.00

Detta är vad som står på Menyn idag! Jag ska alldeles strax dra mig mot Trollhättan och Sandra. Ska hämta upp henne på skolan och sen åka och luncha på Baggis. MMM Vad jag saknar att vi har ett Baguette-ställe i Vänersborg. Men Trollhättan är ju inte så värst långt bort så det går väl..
Men först måste jag åka till Mamma och hämta brorsans nyckel så vi kommer in på torsdag. Kan ju vara en fördel. :) Sen måste jag hämta upp GPSen också.. Jag är som en yr höna på vägarna när jag ska köra långt.. Trafikfara kanske? Nä men det är ju därför  jag har en gps så jag inte åker fel och gör livet svårt för mina medtrafikanter :) På torsdag ska jag åka, ja kanske den lättaste vägen att köra, till Stockholm. Det är ju i stort sett bara rak väg haha! Men men. Bättre att vara på den säkra sidan :)

Oj nä nuu får jag dra!
Hej så länge*

13.10

Back home.
Nu har jag fått tag på ett headset iaf gött. Nu ska det packas och försöka fixa smsen..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0