Operation

Nu är det dags...
Nu ska min dator opereras.. :S Jag är lite nervös.. usch tänk om allt går sönder :( Därför blir det tyvärr inga fler inlägg idag, inte via datorn iaf.. Detta kommer nog ta en stund har jag en känsla av.. usch och fy. Men den kommer ju bli bättre sen när allt är klart och all skit är ur datorns system . gött gött... Alla bilder och allt annat krafs är nu i säkert förvar iallafall. Ibland är jag smart.
Kvällen kommer att spenderas framför tvn. Lugnt och skönt. Nu ska vi äta popcorn och kolla en film med barnen och mysa lite och senare får det bli sista filmen av Gudfadern. WIE! Min favorit ;) Andi Garcia är ju med i den sista och han är ju inte så ful inte.. Gubb-snygg.

Hoppas ni har en mysig lördag!
Önska min dator lycka till :)
Kommentarer
Postat av: Words by Saga

Hej, tittar in och lämnar en komentar:

SUPERSÖT BLOGG :) <3

2009-08-15 @ 18:29:14 // URL: http://sagaridde.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken fin blogg! Gillar lila :D

2009-08-15 @ 18:51:50 // URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0