Sorry S

God morgon Mina stjärnor..
Sitter just nu och försöker få i mig lite frukost. Jag har riktigt svårt för just frukost. Men det är ju trots allt det viktigaste målet på dagen sägs det så det är väl bara att äta och se glad ut. Ska gå och jobba om någon timme men innan dess ska jag hunnit göra mig iordning och klätt mig. Ska testa en ny grej för lockigt hår idag så vi får väl se hur detta går :)

Var precis inne och läste min kära vän Sandras blogg och såg att hon hade blivit lite upprörd tack vare mig haha! Förlåt gumman för att jag fick dig att läsa K's inlägg ^^ Men jag tycker att det hon säger är rätt och ville stötta henne lite. Det jag pratar om nu är inlägget under här för er som kanske inte hunnit läsa.

Oj , har det redan gått en halvtimma.. :O Måste skynda mig lite, tiden rinner tydligen iväg som sand här. Efter jobbet ska jag möta upp Sandra för en tur till Thn. OH får inte glömma att gå in till tattoostudion också så blir nog Didi glad :)

Hörs senare! Ha en bra dag!
Kommentarer
Postat av: malin / UngTvillingMamma

Hej bea! Hoppas allt e bra med dig=) Tänkte höra vet om något hänt Niclas?:( Han har ej varit på bloggen på jätte länge:( blir orolig att något har hänt lr så:(.Träffar du han så ge han en mega bamse kram från mig=).

Kramar

2009-08-25 @ 11:14:46 // URL: http://saramalintherese.webblogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Kanske inte var riktigt ditt fel att jag blev upprörd. Men hon hade såå rätt! Men alla dessa jävla korkade kommentarer! Gash!

2009-08-25 @ 14:36:08 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: Mathilda

guud, vilken fin blogg!

2009-08-25 @ 15:15:27 // URL: http://mathildas.blogg.se/
Postat av: PERSSON

Tack att du frågar. Det går bara bra med praktiken, lite slitsamt blir det iaf. Gjort som asgt illa mig handen med, men såna smällar får man ta. Det värker lite gran.



Men det är inget jobb man vill hålla på med iallafall.

Det positiva med att jobba på campingplats som vaktmästare är ju att man får träffa nya ansikten, och det som är negativa är ju man vill inte plocka skräp,klippa gräsmattor etc etc varje dag, ingen höjdare precis.

ditt drömyrke då?

2009-08-25 @ 19:07:56 // URL: http://tobiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0