Ta2

Nu får det vara nog för idag känner jag. Ögonlocken börjar bli väldigt tunga nu.. Så snart klappar dom igen. Men jag tänkte bjuda er på lite kort innan jag hoppar i sängen för natten. Så ni har något att titta på medans jag sover :) Kom ju på att jag faktiskt glömt bort att slänga upp korten från sist gång jag tatuerade mig. Den gången jag gjorde klart min sleave :) Helt sjukt underbart att faktiskt vara "klar" med den.. Nu är det bara lite småplock som återstår. Men jag tror å andra sidan man aldrig blir riktigt klar.. kommer väl sitta med småpill resten av livet haha! Inte lätt inte..  men här får ni titta och njuta så hörs vi mer imorgon igen!
Sov gott!






Kommentarer
Postat av: Words by Saga

Hihi gud vad mysigt du verkar ha haft det :) jag har shoppat och tränat ;)

2009-08-18 @ 09:28:26 // URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0