TILL ER!

Att skicka anonyma kommentarer måste vara VÄLDIGT häfitgt eller hur? Jag vet mycket väl vem du är, bara pinsamt att du är så sjukt fega så du inte vågar stå för vem du är! HAHA eller nä, just det ja. Det finns många som vänder kappan efter vinden och ALDRIG vågar säga vad ni egentligen tycker om folk. Just det ja, HUR kunde jag glömma.

Jag börjar bli jävligt trött på Er och era barnsliga fasoner. Att hoppa på människor i min närhet som INTE har med detta att göra, det är lågt. Att ringa till min STYVFAR som absolut inte har med detta att göra är sjukt omoget. Vill ni något kan ni banne mig ta det med mig istället eller lägga ner! Det är MIN  blogg inte hans!
Åh JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ALLT HANDLAR OM EN JÄVLA RESA!  Eller inte då !! TÄNK EFTER LITE ISTÄLLET. NI vet inte ett skit om vad detta handlar om från första början. Det fungerar inte att börja läsa en bok från kapitel 17. Man måste börja från början, MEN DET Verkar ni inte fatta!
JAG KAN KÖPA EN EGEN JÄVLA RESA OCH BJUDA 20 TILL OM DET SÅ VORE, TÄNK ATT JAG HAR RÅD MED DET ERA AVUNDSJUKA JÄKLAR!
Faan vad jag blir trött på er och era fjantiga fasoner !!!!!!!!
VÄX UPP ISTÄLLET!

Det NI inte verkar fatta är att jag faktiskt inte tyckte illa om ALLA, bara 3 stycken. MEN nu börjar ni alla ramla över samma kant när ni klart och tydligt visar vad ni går för. PINSAMT!

Att ni orkar ! Att hoppa på MINA vänner och påstå att jag inte har en egen tala? MOGET! Bara för att jag inte orkar med er och era fruktansvärt löjliga idiotiska kommentarer så betyder inte det att jag inte har en egen talan. JAG VÄLJER ATT INTE LÄGGA MIN DYRBARA ENERGI PÅ NÅGOT PATETISKT SOM DETTA! Ledsen om jag gör er besvikna men nu får det vara NOG!
Kommentarer
Postat av: Floos

så onödigt med anonyma påhåpp. Fegisar är vad dom är onödigt att spilla tid på sånna

2009-08-04 @ 12:40:59 // URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Anonym

bryr dig inte så är det in lika kul.

De är bara ute efter att såra och att tjafsa.

2009-08-04 @ 12:53:02 // URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: attis

Vad vore livet utan kaffe . Dessa anonyma idioter. Jag blir så förbannad när de skriver

en massa skit, sen törs de inte stå för det.

Blä säger jag bara. Ha en toppendag och skit i dem.

Bamsekram

2009-08-04 @ 13:07:22 // URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Att kommentera anonymt är bara fegt, och dom vågar inte stå för det som säger..

2009-08-04 @ 13:10:12 // URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Jilina

Fy fan för anonyma som kommer med skit. Det roliga är att man är ju inte 100% anonym på internet. Vilket många inte förstått. Det är omoget att komma med skit etc och vara anonym. Stå för vad du säger/gör ist. Eller hur?



Det är en som kallar sig ashole som kommenterat ett inlägg i min blogg. Jag vet dock vem personen är, känner igen stilen hon skriver på. Använder alltid ... i varje gång hon skriver nåt som är mer än i en mening typ. Hon är sur på mig. Varför vet jag inte.



Jag frågade hennes kille om ipnr och han sa att det var hans så.



Jag vet eg inte vad det handlar om nu för dig. Men det är fortf fegt att vara anonym. Ibland kan man ju till o med lista ut ändå vem det är som skrivit.



Att dom går till andra i din närhet än mer fegt.



Hoppas att allt annars e bra med dig?



2009-08-05 @ 07:25:55 // URL: http://www.jilina.se
Postat av: Emilie

Tack såmycket för din kommentar för veckor sen. Ledsen att jag skriver tillbaka nu. Har haft en sån där period då jag bara inte orkar. Enda jag orkat med är att skriva mejl och det brukar jag vara värst på :P



Jag undar vem det är som vet allt på dessa listor. Om de följer forskningsresultat eller bara snappar upp första bästa de hört. "Min mammas kompis fasters sons kusins bästa väns hamster sa att en giraffs tunga är tre meter lång. Men då måste det ju stämma". Eller det där med att vänsterhänta skulle leva ungefär tio år kortare än högerhänta. KAAAN det vara så att det lever betydligt färre vänsterhänta på jorden och några av dem bara "kicked it early"? :P De får det att låta som att det sitter en sjukdom i vänster hand och om man skriver med den också, så utlöses sjukdomen runt sjuttio istället för åttio. Men ja, listorna är lite roliga ändå ^^



Vad trist med anonyma kommentarer. Det värsta jag vart med om är att de totalt missuppfattat mitt inlägg. Man märker att personen 1) inte läst inlägget ordentlige och 2) Inte fattar vad det handlar om. Det är faktiskt rätt så roligt. De ska komma med något smart där "nu ska vi sänka lite människor" och så inser de inte att deras kommentar är lika med IQ fiskpinne. But that's cool, that's cool, de är ju åtminstone anonyma så då kan man inte säga det till dem.



Men jag tror att man får välja lite. Ska man lyssna på dem eller inte. Inget mellanting för då blir man bara upprörd. Antingen så tycker man att deras röst också är värd eller som jag och de flesta andra: står man inte för de man tycker,hur kan man då respektera sig själv, eller tro att andra ska göra det. Sad sad sad.



Fast skriv inga mer inlägg om det om du inte vill lägga energi på det, de livnär sig på upprördhet har jag märkt. De vill ha en reaktion. Eller det är ju ditt val, men tänkte att bästa sättet att inte bry sig är just att inte bry sig :)



Hoppas De slutar kommentera snart. Ha det så bra, kram!

2009-08-05 @ 15:50:38 // URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Caroline

Bara ignorera alla feg skallar, det är det allra bästa. Behandla dem som luft bara! Hoppas du har en bra dag! Kram

2009-08-06 @ 09:54:45 // URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0