P vs N.D

God morgon allihopa. Sitter och äter en liten liten frukost nu innan jag ska börja göra mig iordning här. Solen skiner så det verkar som man ska kunna ha kjol idag. Får gå ut och känna snart för säkerhets skull.
Jag blir tokig, har jag väl hittat en låt som påminner skit mycket om en annan äldre låt så får jag spärr varje gång den kommer på tv eller radio eller något liknande.  Ni ska få hör här. Det är mest i början jag tycker att dom påminner om varandra sjukt mycket, nästan samma text till och med.. jaja ni får lyssna själva och säga vad ni tycker.

Den första är Paramores ny singel Ignorance

Den jag tycker att Paramores låt liknar är ingen mindre än No Doubts låt Staring Problem
(okej eftersom datorn är segare än **** så fungerar det inte längre att lägga upp något så jag får fixa det när jag kommer hem..

Hehe jag och Sandra är i tidningen idag. Oh yes!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0