Annandan

Hoppas ni haft en riktigt riktigt härlig julhelg och att ni njutit av den till fullo.. för nu är den slut.. tyvärr.. På måndag börjar allvaret igen men håller dock bara i sig ett par dagar för sen är det nyår :)

För att få ett bra slut på min julhelg så gick jag på bio idag. Jag fick äntligen se en film jag så länge längtat efter.. Kan ni gissa vilken?

JA såklart det var AVATAR :D

Åh den var så bra. Alla färger, alla effekter.. ja allt. Nä den var ritigt grymt gjord på alla sätt och vis. Men jag hade velat se den i 3D också. Det hade nog varit sjukt coolt att se med tanke på alla scener.. jösses.. Jag rekommenderar verkligen att ni går och ser denna om ni inte redan har gjort det då vill säga :)

Nä nu är det dags för mig att sova men mer kort kommer upp så fort jag kommer hem. Inga sladdar här hemma hos mamma.. :S så håll ut en liten stund till.

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: EMMA

filmen är as grym :D

älskar filmmusiken i den :D:D

2009-12-27 @ 16:36:12 // URL: http://emmyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0