Bonnie



Det känns faktiskt lite tomt... Fick en lustig känsla i magen när jag såg att du hade tagit bort allt..men men finns väl inget att göra åt det.

Själv blir jag bara så trött på att bli behandlad som en främling av folk som inte borde behandla en så.. Har ni kanske varit med om samma sak? Varför gör någon på det sättet? Vad får man ut av det liksom? Jisses.. Fattar inte hur vissa människor tänker över huvudtaget. Men det kommer man väl aldrig att göra. När jag blir behandlad på det sättet så växer bara mina känslor att fly mer o mer.. Att försvinna bort så fort som möjligt. Men tyvärr är det inte riktigt så lätt. Hade det varit det så hade jag tagit den chansen för längesen. Speciellt om man ska välja på att flytta någon annanstans än att stanna kvar och bli behandlad som.. ja jag vet inte vad... men men nog om denna skiten nu. NU är det som sagt juldagen och den ska bli BRA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0