Dan före dan före dan före dopparedan


(fast egentligen är det ju bara dan före dan före dopparedan nu eftersom klockan är över 12 ^^)
Oj vad dagarna går fort nu egentligen. Har ni tänkt på det? Det är bara 2 dagar kvar till självaste julafton.. jisses.. Sen är det över i ett nafs. Brukar ju vara så.. Sen nyår som är borta lika fort som det kom sen är vi inne på det nya året.. år 2010.. Jisses.. Tiden går alldeles för fort känner jag ibland. Men jag har iaf bestämt mig för att 2010 ska bli ett bra år. inget bullshit år som 2009 var.. Detta året kommer jag att lägga bakom mig och komma ihåg med både glädje och sorg.

Men nu med så få dagar kvar till självaste dopparedan så har jag funderat lite på om jag ska orka gör julgodis detta året med.. Det brukar ju alltid vara så gott med lite gott godis efter all mat man proppar i sig till Kalle Anka. Mmm, ja vi får se om jag har någon ork och lust.. Annars finns det ju alltid affären, men hemmagjort är oftast alltid godare ;) Då blir det dock inte knäck som jag bara avskyr att göra.. usch vad kladdigt och jobbigt det är..


Nä nu har klockan sprungit iväg här också. Tiden går fort när man fastnar i massa julfilmer :) älskar julfilmer.. mm Jaja nog om det. Jag ska iaf gå och lägga mig nu, eller försöka iaf.. jobb imorgon.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0