OBS! Julhelgen. OBS!

-PUH-
Nu är väl julhelgen över antar jag. Det är söndag och imorgon börjar allvaret igen.. Sen är det bara några dagar kvar på detta året. Hoppas att år 2010 blir bättre för mig.. Känns så men jag hoppas verkligen att det blir så också. Är så sjukt trött nu så kommer nog somna tidigt ikväll, imorgon ska jag ju ändå upp tidigt för att dra igång mellandagsrean på jobbet.. puh.. vad har man att förvänta sig tro..? :S mängder av folk.. Men det är skoj. Då går dagarna fortare.. oftast iaf. :)

JULAFTON
Julen då. Vad gjordes..? jag började min julafton med att öppna mina små paket som jag fick i min julstrumpa :) (jaaa jag får fortfarande paket i julstrumpan på julaftonsmorgon ^^) Där i låg det ett presentkort på bio som fick gå till Avatar för mig och brorsan, ett halsband och en ask med marsipangrisar :) mm älskar marsipan!

Sedan bar det av vidare hem till min kära mor där resten av min familj väntade. Det blev en mysig julafton med mycket värme, klappar och massor med god mat. Och tänka sig.. äntligen en vit jul. Var ju mysigt även om jag hatar all snö men på julafton ska det ändå vara vitt tycker jag :) Sen fick vi ju självklart inte missa kalle anka och hans vänner som önskar oss alla en riktigt god jul :) kommer man någonsin växa ifrån det tro?? tittar ni?

Brorsan hade tydligen varit väldigt snäll i år med. Han verkligen försvann bland alla klappar haha! Såg lite roligt ut faktiskt. Själv fick jag fortsättning på mina mine-glas (kosta boda), en hög med presentkort, filmer, tofflor och en ny kamera :) gott gott! Resultatet av min julafton var iaf kanon!

JULDAGEN
På juldagen var det mest bara att slappa till en början. Få smälta all mat man proppade i sig på julafton ;) Men när klockan började bli kväll så var det bara att börja göra sig iordning inför kvällens bravader. Började med en super trevlig stund på Buddys i Trollhättan för lite bowling, öl och god mat. Sedan bar det av vidare till butlers där vi avslutade kvällen med drinkar, dans och trevligt sällskap. Resultatet av kvällen var 100% lyckad :) Hade super trevligt. Tack till alla inblandade!



hehe det sista kortet på mig och madde är det ingen dålig kontrast på eller. hihi. silken sötnos.

Annandagen
Det var ju då vi gick och såg Avatar :) men innan det så vågade vi oss ut i affärerna med ungefär 7 miljoner andra människor också.. Hittade dock ingenting speciellt så jag sparade mina presentkort till en annan gång. Kollade lite på en tv men hittade ändå ingen jag direkt fastnade för.. Får åka ut i dagarna här igen och kika. Måste ju framför allt hitta skor till Nyår :O ojoj..


ja det var väl allt lite snabbt för detta året.. Julen går över fort trots alla eviga förberedelser :)
Hoppas eran julhelg var lika bra som min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0