Julhandel.

Till Mamma: Men jag kan inte vänta så länge mammi <3 jag tänkte ha den på lördag :D hih! Eller på nyår. Då kan jag vänta på den. Men då måste den ju ligga i min lullestrumpa sen på julaftonsmorgon ^^

Haha! Fint va? Att jag och min mamma för konversationer över bloggen . HAHA Men vi pratar faktiskt på riktigt också. Så tro inget annat :) Men hon hade kommenterat så konstigt på mitt inlägg om klänningen. Att jag ska behöva väntaääända till julafton om jag vill ha den i min julstrumpa.. jaja :)

Har inte tid o blogga så mycket egentligen, jag ska strax åka iväg med Petra och julhandla är det väl tänkt och jag sitter fortfarande i morgonrocken. HAHA Så typiskt mig. Men jag kan göra iordning mig rätt snabbt om jag bara vill. Så det är nog ingen fara på taket.

Nä dags att lägga i en högre växel här. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; hehe okej ^^ Hur e de me dig idag då?

2009-12-10 @ 14:16:11 // URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0