Oh Lördag!

lördag lördag lördag lördag. idag är det lördag!
Vet att det inte är riktig helg för mig eftersom jag jobbar imorgon men det är ändå Lördag och det känns skönt. Det innebär att snart är det måndag/tisdag igen och jag får mitt besked.. oh vad jag hoppas.. Tror jag är dum nog o hoppas så mycket som jag gör egentligen för då blir det väl inget med det.. Min vanliga otur.
Men det får jag ta då. Just nu längtar jag bara tills dom ringer mig.. Men nu ska jag ta tag i lördagen här. Ska klä på mig, sminka mig och blåsa håret sen ska jag träffa Anja igen. Får se vad vi hittar på.

Hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer
Postat av: ubeauty

Fin blogg



Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)

2009-12-06 @ 18:50:55 // URL: http://ubeauty.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

åh! riktigt frän bild :)

2009-12-07 @ 23:36:14 // URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0