Suck

Blir helt jävla tokig på min skitdator! Sitter just nu och bloggar från mobilen pga min dator. Den vill ingenting och den hänger sig så fort jag trycker på en tangent i stort sett. Så irriterande. Snart kommer mitt tålamod ta slut och den kommer att åka i backen. Jag känner verkligen ilskan bubbla inom mig. Inte bra inte... Suck. Jävla teknik! När jag åker sen kommer jag att köpa mig ny mindre dator, en minilaptop. Så ni kan följa mig ändå :-) mer om det kommer :-) lovar. Nä nu ska jag köra en liten läkning på min dator och se om den blir bättre annars kommer jag ha en dator mindre... Suck
Kommentarer
Postat av: mathilda

vilken fin blogg:D

2009-12-20 @ 18:01:49 // URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: tobbe

hallo!! ja kanske kan fixa den åt dig!! :D

2009-12-20 @ 21:57:57 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0