Börjar bra

Fick mina nya Scandinavian Tattoo Magazine idag. Den låg på hallmattan när jag vaknade. Dagen började ju iaf bättre idag. Kanske kan fortsätta så.. Får verkligen hålla tummarna på att det kommer gå bra med alla mina telefonsamtal och besök... Har även fått H&M's nya vår katalog. Så ska snart sätta mig och äta frukost och drömma mig bort i mina tidningar och bara önska att mitt konto var fullt fullt med pengar... Ja drömma får man ju faktiskt..

Nu är mitt hjärta, Sandra ,på väg till den Stora staden Stockholm över dagen. Usch, tycker nästan lite synd om henne... så många timmar på tåg för bara några timmar där uppe... Tåg är ju inte så roligt direkt..  Men hon får helt enkelt tänka på att det är värt det :) min lilla superstar. Love <3

Nä nu ska jag ta tag i detta och börja skälla på folk över telefonen :)
Hörs lite senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0