Dagens


Vi behöver ju inte lägga alltför stor vikt med att kolla in mitt dåliga leende
på detta kortet HAHA! illa.. inte alls tillgjort.. näääädå. HAHA! Jaja den bjuder jag på ;)

Tröja: Peak Performance
Halterneck Linne: gina tricot
Byxor: Tiger Of Sweden


Nu ska jag snart packa ihop här hemma och åka hem till min Älskling. Och få en överraskning! iiii!
Undra vad det kan vara. Lovar att berätta imorgon ;) Sen blir det o kolla på Samantha.
Så det får bli mer uppdatering här imorgon, innan vi åker ut på romantisk middag för 7.
haha. Så blir det när man är en stor familj.

Ha nu en underbar Fredag den 13.
Det ska iaf jag ha! :)
Kommentarer
Postat av: Evelin

Jättefin blogg! :)

2009-02-13 @ 21:43:45 //
Postat av: amanda

jättefin design! :)

2009-02-14 @ 02:54:56 // URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Mickaela

Jättefin bild

2009-06-24 @ 13:07:30 //
Postat av: Anonym

Fin bild ju :)

2011-01-18 @ 12:58:09 // URL: http://vickysangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0