En Snabbis

Blir en liten kort uppdatering just nu. Sitter på min favvo dator igen.. eller rättare sagt Älsklingens så kallade dator.. Aja.
Igår blev det lite senare än planerat.. tror jag kom hem runt närmare 4-tiden imorse... SÅ är en aningens trött nu kan jag lova. Vakna, det gjorde jag redan kl 7 när Raffael kom in och undrade om det inte var dags att gå upp till fritids nu... Gaah! Höll på att döö.... Ögonen gick i kors ungefär... Men runt 8 tiden kunde vi inte dra ut på det mer. Barnen var uppe och jag var ändå vaken så det var bara att gå upp och göra frukost...
Nu sitter jag här och ser mer eller mindre ut som en Zombie... Inte vaken. Ska skicka iväg Raffael till fritids, köra Lucia till dagis och sen jobba.. Måste köpa mig ett par Energi-power-drinks sen innan jobbet så jag inte stå och sover sen eller nått, INTE populärt ;)
Efter jobbet blir det en tripp till Gbg med S. SÅ jag känner att jag kommer stupa i säng ikväll.. Oh Yes!

färgningen av håret blev kanon. :) Tack till mina underbara flickor för igår.
Kommentarer
Postat av: Matilda

vilken fin blogg :)

2009-02-19 @ 16:30:12 // URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: S

Tack för en trevlig roadtripp babe ;-)

2009-03-06 @ 14:18:00 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0