Gamla tider

Jag har blivit så himla känslig den senaste tiden. Vet inte vad det är med mig. -haha- Men så fort någon säger något
snällt eller om det händer något bra så får jag bara lust att grina. Ja jag säger då det, Dessa känslor. Undra varför dom är så bångstyriga just nu....
det började nu på morgonen igen. När jag var inne och läste E's blogg. Det är Hon som är så söt. Jag menar, de tär väl klart man bryr sig :) Och då blir jag sådär sjukt sentimental igen.. Tänker på gamla tider. Hur kul man hade. Min skol tid under gymnasiet var den bästa! Vi hade så sjukt kul. Kanske ska tilläggas att jag gick estet teater. Bästa klassen Ever!

Tack-Bild från våran tredje och sista stora teater ihop. 8 kvinnor
från vänster:
Halva Evelin, Sanna, Madde, Emilie, Denise, Jag & Louise
(tänk att jag sprang igenom en hel teater föreställning i högklackat..att jag inte dog haha)

Saknar dom alla jätte mycket faktiskt. Blir väl så att man tappar kontakten efter studenten. Vissa pratar jag med lite då och då och till o med träffar, men de andra har jag inte pratat med på år.. Känns jätte konstigt med tanke på hur tajta vi alla var. Jag hoppas verkligen att vi kommer ha en återförening snart och att då alla kan komma. Jag och Emilie pratade faktiskt om det sist jag jag träffade henne. Att det hade varit kul o dra ihop det gamla gänget igen :)

Nä nu får jag sluta här innan det blir för känsligt -haha-
Sandra, vad är det som händer med oss?!?

Skickade iväg Raffael till fritids, körde Lucia till dagis så nu ska jag lägga mig på soffan, slappa och kolla en film innan jag börjar jobba. Gott! :)
Kommentarer
Postat av: Evelin

Det var vekligen härliga tider. Och det är faktiskt inte klart att man bryr sig, men det är ganska klart att du bryr dig. Du är liksom sånn -söt och snäll :)

Kram

2009-02-20 @ 12:25:41 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0