Helg!

Lördag idag då. Denna vecka har gått fruktansvärt fort.. Lite för fort känns det som.. Vad har man gjort dena veckan....?
Det blir bara en kort uppdatering just nu. Ska hoppa in i duschen och sen iväg till jobbet. Lite små stressad här men kände att jag ville blogga en snabbis iaf så ni vet att jag lever :)
Efter jobbet vet jag att jag bara ska ta det super lugnt iaf. Min baby kommer väl in till stan ungefär samtidigt som jag slutar jobba. Vet inte vad vi ska hitta på. Har ju några timmar för oss själva innan vi ska hämta upp barnen. Ja vi får se.

ojojoj... nä nu rinner verkligen klockan iväg. NU måste jag verkligen rusa.
Ha en fin lördag!! :)

Jag vill ha VÅR nu!!!!!
Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! ville bara säga att din blogg är jättevacker! Lite avundsjuk faktiskt!! ;)

2009-02-22 @ 10:30:54 // URL: http://www.jennybloggar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0