Home Again..

Då var man tillbaka i värmen igen. Det är ruskigt kallt ute nu. Brr.. Inte alls skönt. Visserligen så är det "bara" -7 grader här och vet mycket väl att det finns de som har det betydligt kallare. Men Jag vill inte ha kyla och tycker att så fort det är ett - tecken framför siffran så är det på Tok för kallt :)

Det blev iaf en fika med mina tjejer och en massa prat om allt mellan himmel och gjord som vanligt. Älskar verkligen mina tjejer!
Ja vad säger man..

Min kväll blir nog iaf bra. Kom hem med en skvaller tidning och en god donut.
Ibland får man unna sig det där lilla extra ;)


Men dessa godsaker får bli först Efter maten som kokar för fullt just i denna minut.
Får nog ta hand om detta nu :)

Ha det bäst så länge!
Kommentarer
Postat av: malin

Roligt att du är nöjd :) det var jättefina bilder på dig oxå =)

2009-02-13 @ 20:36:02 // URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0