I'm Back

Ja, då var man tillbaka i Vänersborg igen då. Tillbaka till verkligheten, tillbaka till jobbet. Kändes jobbigt att åka ifrån Degerfors igår men ändå lite skönt att komma hem. Jag får leva på tanken att dom kommer ner snart, att vi ses nästa vecka osv :) Då känns det lite lättare.
Har verkligen haft det jätte mysigt & trevligt! Har hunnit mysa och gosa en massa med grodan. Åh mornarna var ju så goda :) Tänk att man kan vara så söt. Bara så man vill le hela tiden. Ja jag har verkligen en drös med kärlek till den lilla krabaten. Våran lilla älskling :)

Bilder från dagarna <3

Åh vad jag blev glad när jag kom fram och fick syn på lill grodan :)
(som inte var så liten längre...)

Hugo hade blivit jätte duktig på att tugga. 3 tänder var framme :)

myyys. Hade kunnat ta med dig hem hjärtat!!

Hugo firade 10 månader. Tänk vad tiden går fort. Du blir stor
alldeles för snabbt. Dags att krympa igen :D

Mina änglar! <3
Jag är så stolt över min
Anja. Vad hon klarar av och allt.
Älskar er av hela mitt hjärta!!!! <3 TACK för dessa underbara dagar.

Men nu var jag ju som sagt tillbaka i verkligheten så jag ska ta och göra mig iordning här, sen bär det av till jobbet. Blir lite mer uppdatering senare om vad vi gjorde osv. :) oh! kanske hinner slänga upp bilder på det nya håret med.
Håll ut!
Ha det bra så länge
Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin header du hat till din blogg:)

Ha en bra dag!

2009-02-26 @ 12:26:40 // URL: http://jennyliii.blogg.se/
Postat av: Maria

Fin design du hade :)

2009-02-26 @ 16:09:11 // URL: http://belelia.blogg.se/
Postat av: Nina

Ååå...fina bilder Bea! Stor har han blivit vår Hugo. :)

Har du tid och lust att maila över några bilder till mig? evigt tacksam ;) Kram!

2009-02-26 @ 18:54:48 //
Postat av: Anja

åh.. Snuttan då, blir ju liiite tårögd här nu! Underbara du! <3

2009-02-26 @ 21:49:20 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0