Melodifestivalen


japp, igår bänkade jag mig för första gången i år framför melodifestivalen. De andra lördagarna har jag alltid haft annat för mig. Så inte riktigt hunnit. Men denna lördagen var jag ledig och fri :)
Så igår köpte jag mig lite räkor, fick dock äta själv med tanke på att baby inte tål dom små rackarna. Men inget fel i det. Mer till mig bara. Höhö. Värmde vitlöksbrödet och gottade oss fint framför tvn sen.

Mmm.. var riktigt gott med räkor igår. Har gått och tänkt på det länge nu så igår fick det bli en påse :) åt ju inte upp allt, så jag slängde väl åtminstonde hälften. men men :) ingen fara.
Var lite skeptiskt först, om jag skulle köpa räkor eller inte. Min chef hade visat mig en artikel i tidningen tidigare under dagen som handlade om just Räkor... Den var verkligen äcklig. Så då kände jag lite avsmak men tänkte hey... Jag får väl
rensa en extra gång bara SÅ det var det jag gjorde istället och avnjöt sedan mina räkor :)

Får bli lite mer uppdatering senare. Ska hoppa in i duschen nu och sen iväg hem till min mor ochäta lite hemlagad mamma mat, semlor och bara säga hej då.. För på tisdag drar dom. liiite avis är jag allt. Thailand säger jag bara.. Fusk.
me ja som sagt. mer uppdatering senare.
Då slänger jag in bilderna på de nya från butiken med. Fräsht!
Kommentarer
Postat av: elina nilsson

Oj vilken fin blogg du har!

2009-02-22 @ 20:26:59 // URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

vad mysigt :)

2009-02-22 @ 21:28:52 // URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0