Segt..

Nu börjar klockan ticka iväg rejält och det känns kan jag lova. Är riktigt trött. usch. Min tvätt tid går ut nu så borde egentligen gå ner och ta den, men är osäker på om den är torr än... :S vilket jag tvivlar på att den är. Inte världens bästa torkrum här direkt. Så det är nästan alltid blött när man plockar upp tvätten, mindre kul. Speciellt efter typ 6 timmar i torkrummet. men men. Hoppas dom nya blir bättre.

 Jag blev så himla sugen på godis förut efter maten, men har verkligen inget hemma. Så jag fick ta det jag hade hemma och röra ihop lite gotta. :) Här är mitt resultat. MUMMA!

Åh vad gott det var. SJÄLVKLART åt jag inte upp allt samtidigt. Trodde nästan jag skulle göra det först men Nopp.. Det tog faktiskt emot efter en stund. Så nu står resten i kylen och får vänta tills nästa gång :)

Satt och klickade runt lite här på nätet och hamnade på aftonbladets sida. alltid bra med lite nya nyheter. Men jag höll på att ramla ur soffan här hemma. Läste om detta, Tappade hakan! Ni får säga vad ni vill, men Jag tycker detta är sjukt. Dom är ju fortfarande barn för guds skull. Barn ska inte ha barn! Han hade ju själv sagt att han hade hoppats hans föräldrar kunde hjälpa honom så han kunde leva som en vanlig 13-åring. Men hey. Det är det jag menar. Barn (och ja, man är fortfarande barn när man är 13 oavsett vad man själv tror och tycker) vet inte innebörden av att få ett barn, dom vet inte vad som måste "offras" och hur mycket det krävs. Så jag tycker detta var ren och skär idioti från deras sida. Det finns bra, smidiga och säkra sätt att göra en abort på.  Det borde dom ha gjort. Det finns lagar för sånt här. OKej, nu vet jag inte hur lagarna är i england. Hur hårt dom ser på det här med sex av/med minderårig. Men. Hade min dotter/son kommit hem, 13 år gamla, och berättat detta så hade jag flygit i taket. Det är ju en sak som är säker. sjukt... jisses..

Jaja nog om det.. Måste andas lite nu. Ta hand om min tvätt och åka vidare.
Så sov så gott och hoppas ni får en bra morgondag :)
Kommentarer
Postat av: S

Nu får du tänka på att det finna fler katoliker i England än i Sverige ;) OCh att tonåringar INTE tänker! Haha

2009-02-16 @ 00:13:54 // URL: http://www.metrobloggen.se/neerja
Postat av: maddeh

gud va gott det där såg ut! :)

2009-02-16 @ 12:01:49 // URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0