Shoppingrundan blev en flopp

Flopp. Ja, det kan man verkligen säga. Åkte ut till köpcentrat efter jag slutat jobbet. Hoppet var på topp över att jag skulle hitta mina älskade, efterlängtade byxor, skor, kjol, mm... Men Inget.... Jag kom hem helt tomhänt... Inte ens en liten accessoar fick följa med hem idag... Så jag blev lite. Nä, Väldigt besviken! Så nu vet jag inte vad jag ska göra... Ville inte ens tröst shoppa. Vilket det lätt kan bli ibland ^^
Hittade vissa snygga grejer som jag Gärna hade tagit med mig hem. Men som vanligt så finns inte min storlek när jag vill ha nått. Så Typiskt och det går mig på nerverna... Gash!
GE MIG!

Byxor från Gina Tricot (så irriterande, för dom gör reklam för dom på Tv men har dom inte i butiken....)
Skor (högst upp) från Skopunkten. Billigt Billigt :)
Skor (nederst) från scorett. Inte lika billigt... Men jag vill ha!!

(Men är det någon som köpt ett par sådana byxor ifrån Gina Tricot och vill sälja dom, Så hör av er här på bloggen! ^^)

Kommentarer
Postat av: Em

Nedersta skorna skulle jag verkligen kunna tänka mig! Måste titta efter dom på stan.

Hoppas du haft en bra dag!

Kram ,Em

2009-03-03 @ 22:31:04 // URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0