Vår känslor


Idag var det verkligen helt underbart väder ute! Vår väder! Önskar bara att det kunde hålla i sig nu, men det vet jag ju tyvärr att det inte kommer o göra. Känns lite deprimerande måste jag säga... Snart mars och fortfarande äckel snö ute.. Orkar inte med detta längre. VIll gå i kjolar utan att frysa. Gå i klänningar utan att frysa. Eller bara gå utan jacka. Hade varit så underbart. Snälla någon ge mig vår Nuu!

Blev en film förut, Beauty Shop, och nu Sitter jag och kollar på Samantha. Helt sjukt bra. HaHa! Gillar verkligen detta programmet. Men det tog slut nu.. Får se om jag orkar med en film till sen innan jag ska sova bara... Vet inte om det är så smart egentligen. Borde verkligen sova. Jobb imorgon. hmm... Ja ja, det får lösa sig på nått sätt.
Hoppas det är lika bra väder imorgon. HOPPAS! :)

Här får ni ett lite kasst mobil kort på mitt hår. Man ser ju längden någorlunda iaf :)
Sov så gott!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0