Bättre sent än aldrig

Sådär då var man äntligen hemma igen då. Konstigt det här. Jag har försökt mobilblogga hela dagen idag men det har verkligen inte gått. Helt sjukt. Antingen så har det varit fel på blogg.se eller så har det varit fel på min telefon.. Något var det ju iaf.
Har varit ute på stan i stort sett hela dagen idag. Först var vi iväg och kollade på båtar. Vet inte om päronen har tänkt att köpa en eller vad det är frågan om. Men jag hittade en hel del båtar jag hade kunnat tänka mig iaf :)
Sen drog vi in till Östermalm och stureplan. Gick runt lite. Men hittade faktiskt ingenting idag! Är på jakt efter en väska som kanske är lite snarlik en MIU MIU-väska. Men icke. Så vet ni kanske några ställen i Stockholm som säljer liknande väskor så hojta gärna till. Då skulle jag bli SUPER glad :)

Nu ska det snart ätas här. Tacos blir det. Smarrigt värre.
Vi får höras senare så slänger jag upp kort från dagen också.
Ha det bäst så länge!
Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack för frågan =)

2009-07-10 @ 19:45:26 // URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Saga

SVAR: Hihi, vad bra då :) händer ikväll då? <3

2009-07-10 @ 21:18:40 // URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0