Besök

God kväll. Det har varit en lång dag idag känns det som. Timmarna har sakt runnit förbi och det känns som om jag inte har gjort någonting alls. Visst jag har jobbat och jag hann även med allt jag skulle hinna med imorse, vilket är bra. Men ändå så känns det som om ingenting blivit gjort. Hatar sådana dagar...
När jag slutade förut så skulle baby möta upp mig för vi skulle iväg och kolla en grej, med sig hade han Sara. Blev massa glad. Var verkligen överraskande. Sara! En kompis som flyttade härifrån för typ ett år sen nu. Flyttade ifrån oss enda upp till Gävle... Långa biten att åka så när hon är på besök är det extra roligt. Jag och baby gick och gjorde våran grej sen tog vi faktiskt varsin Pizza. Kände att vi förtjänade den idag :) Fråga mig inte varför. kanske för att det vart så tråkigt :) hehe! Och nu är vi hemma och väntar på att klockan ska gå..

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, jag har alldeles nyss hämtat hem Oscar från farmor och lagt honom så nå mer ikväll blir det inte.. Men lite mys framför tv:n hinns nog med.

Vad ska du se för bio?

2009-07-13 @ 19:56:49 // URL: http://kolsson.blogg.se/
Postat av: Karin

Okej, den har jag inte sett.. Och jag kommer nog få se den om ngr månader, för de tar tid innan filmerna kommer hit upp på landet =)

Du får tala om sen om den var bra lr inte Kram

2009-07-13 @ 20:09:23 // URL: http://kolsson.blogg.se/
Postat av: Chili

choklad i alla dess former é så himla gott, men håller me dej om att marsipan é supergott. Jag går och mumsar på det varjedag. Imorrn ska det läggas ut en vit masipan på små portions bitar, nämligen en beställning till ett bröllop:) Klart, lägger till dej på lovin:)

2009-07-13 @ 20:09:55 // URL: http://strangebakery.blogspot.com
Postat av: Sandra Dee

Så kul att träffa Sara ju! Hon kom förbi i Lördags kväll och pussades och kramades massa :)

2009-07-14 @ 01:24:13 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0