Detta är JOBBIGT

Idag har det inte blivit många knop gjorda.. Har jobbat 3 timmar men innan dess så hann jag med en fika på stan. Träffade Catta och tjatade lite om allt möjligt. Sen åkte hon iväg och jag gick till jobbet.
Här följer iaf dagens bilder. Än så länge.




Ni får verkligen ursäkta men jag orkar inte skriva, det är så hett så hjärnan går på lågt lågt varv... usch.. måste svalka mig med något.. En kall en på pråmen kanske? hmm fast då kan jag ju inte hämta morsan sen om hon skulle vilja ha skjuts och frågan är vem man ska gå med... typiskt. JAG ÄR VARM!
Kommentarer
Postat av: Ronja

tack så mycket :) va händer i kväll då ;)

2009-07-03 @ 20:54:24 // URL: http://roonjabjorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0