Dresses...

Sådär då var man själv hemma igen. Mamma har lånat med sig lite filmer och precis åkt hem. Blev som sagt att jag hittade lite kläder idag. Hittade en jätte söt klänning och en tröja som fick följa med hem. Har fortfarande lite beslutsångest angående klänningen. För jag valde mellan denna jag köpte med mig och en annan nämligen.. Så det blir lite svårt det här.. Vilken tycker ni?

           Stockhlm                      VS             Paris Kate and I        

Det var alltså Stockhlm's klänningen som fick följa med mig hem idag tillsammans med denna underbara tröja/kofta ifrån 365 Sunshine.  Ska dock INTE ha dom ihop. Det blir nog för mycket :) Klänningen är dessutom mycket finare i verkligheten, min kamera gjorde den inte direkt rättvis.. Men men. Man kan inte alltid få allt :)


Mellan shopping runderna gick jag och mamma för att käka. Tog oss var sin hamburgare på briggen restaurang ute på Trop. Var verkligen super gott och båda blev proppmätta.. Så det ska vara. Tur att man hade prövat kläderna innan man åt bara haha!


Nä nu ska jag ta och hitta en ny digitalkamera till mig innan jag blir tokig..
Kommentarer
Postat av: Victoria

ÅÅÅHH fan va gott me pommessssss herrregud nu dör jag :( hehe xD

2009-07-04 @ 18:51:54 // URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Michelle Kleist

okej, vad duktigt :)

jag ska nog också bara ta det lugnt :)

2009-07-04 @ 19:23:59 // URL: http://michellabella.blogg.se/
Postat av: Evelin

Båda klänningarna var ju urfina!

2009-07-06 @ 13:57:59 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0