Gårdagen..

Hej hej.. Idag blev det ett sent första inlägg... Det beror på att när jag kom hem igår så var jag inte längre själv utan min familj hade kommit hem igår ändå. Så jag har spenderat lite tid med dom här nu. Men nu tänkte jag sätta mig här en kort stunde sen måste vi köra igång med städningen här hemma. Lite mulet väder idag så det passar ju perfekt. Hatar att städa i stekande hetta.. Det går ju inte.. Så ja det var bra med en mulen dag iaf. Lite vila sådär :) Hoppas det inte fortsätter nu bara.. Får väl se om vi hinner städa klart innan Rickard och ungarna ska iväg här. Sista dagen vi har Leah idag så hon ska iväg. Tänka sig att 3 veckor redan gått.. -puh-  De andra två ska iväg på läger här i veckan så dom åker också idag och kommer hem på fredag.. tror jag. haha! Bra koll jag har känner jag. Så vi blir barnlediga hela nästa vecka. gott gott. Ibland kan det vara gott med lite avlastning.

Gårdagen blev inte alls som det var tänkt. Vi åkte först ner till hamnkrogen där det var fullt. Totalt fullpackat så det var ju bara vända i dörren i stort sett.. Sen åkte vi iväg en sväng till Trollhättan, lika tråkigt där så vi bestämde oss att åka tillbaka till Vänersborg och till stället där vi brukar jobba lite på och satte oss där och tjatade en bra stund. Jag fick mig en öl iaf och kände att det var mer än bra. Det  var gott att känna smaken bara. Någon berusning var jag inte ute efter direkt. Inte igår. Träffade även Anki, Fredrica och lilla Nellie en sväng också. Men dom fick åka nästan med en gång för lilla Nellie vägrade somna. Så kan det går ibland.

Nä nu ska jag väl ta och rycka tag i städningen här så det blir något gjort...
hörs senare!
Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

låter skoj..

2009-07-05 @ 13:33:49 // URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Jessica

Snygg blogg du har!

kika gärna in på min :)

2009-07-05 @ 15:48:45 // URL: http://jessicaaal.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: okej, haha ;-D

2009-07-05 @ 16:44:33 // URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0