I am..




Fick precis ett sms från Sandra. Hon hade gottat i sig sin mat nu och var på väg mot stan igen. dags för en kvälls repa för våran del. Vi pratade om det förut idag nämligen. det är ju faktiskt fredag och vi har inte varit ute bland folk på ja, jag vet inte hur länge. Så idag sa vi att vi iallfall skulle ut och titta på folk. Absolut itne gå in i öltälten men man kan ju stå utanför och höra precis lika bra ändå. Arvingarna är i stan förstår ni -hehe- Inte för att det lockar så värst mycket. Har redan jobbat med dom en gång så jag känner inte direkt det där behovet av att se dom på scen när man sett dom på så nära håll.. men men . Nu är hon nog snart här.

Hoppas ni får en super bra fredag! :) Det ska jag ha iallafall .
Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

haha, awh :>

du gör mig alltid glad.

vad ska du göra i helgen då? :>

2009-08-01 @ 00:56:42 // URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: TOBBE

vad händer nästa år?

2009-08-01 @ 02:10:56 // URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0