Morgon ilska

Idag vaknade jag upp och var skit förbannad. Jag och älsklingen hade tagit lite sovmorgon idag, eller ja han hade tagit sovmorgon så vi skulle få morgonen ihop, mysa lite och bara äta frukost ihop. Nä men då störs våran sömn utav att några jäkla idioter har satt igång gräsfräsen precis utanför oss. Eller det var mer en trädsåg som lät som sju svåra år. Lätt att sova då... *morr* Sen hade dom varit inne på våran altan och klippt i våra häckar. Visst, tack. Men att gå in på någons altan sådär utan tillåtelse låter inte rätt för mig. Sen att dom lämnade skiten efter sig gör mig bara ännu argare. Det ligger löv och kvistar överallt nu. Hur kul är det då? SÅ jag ska ta och ringa hyresvärden senare och fråga om det verkligen ska gå till så.. idioter....
SÅ ja god morgon på er.. Hoppas eran morgon var lite godare än min..!

Nu ska jag ta och göra mig iordning inför jobbet. så vi får höras lite senare!
Kommentarer
Postat av: linn

jätte fin blogg:)

2009-07-06 @ 10:16:53 // URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0