Simpsons + Kalas

För det första. Jenny, Läser du nu så lägg undan en sån till mig så kommer jag in imorgon (lördag) :) om du jobbar då!



Sådär.. Då vart man hemma igen då. Har inte alls haft mycket tid över till bloggen det senaste. Har inte riktigt haft lusten och då är det ingen idé att skriva.. Blir mest bara massa dravel då.. Och hur kul är det... njaa.. inte direkt.. Men men jag ska försöka bättra mig och komma på bättre blogg tankar. :)

Imorgon är det ingen vanlig dag. Verkligen inte. För det första så är det lilla Leahs 5-års dag. Lilla skruttan blir stor. Men sen så är det även en anna speciell dag men det tänker jag inte avslöja för än imorgon ;) Så ni får hålla ut.
Imorgon är jag äntligen lite ledig. Ska blir riktigt skönt att få sova ut lite och sen ta det lugnt. Eller lugnt o lugnt blir det väl inte med tanke på att vi ska förbereda inför ett 5-års kalas. Så det blir tårtbak och städ och lite allt möjligt innan släkten börjar ramla in här. Ska bli skoj.


Nä nu satta älsklingen på Simpsons The Movie! MÅSTE bara kolla. Älskar den filmen och det är tydligen första gången baby ser den så dags att skratta lite :) Hörs senare!
Kommentarer
Postat av: tobbe

tack ska du ha vännen. dem som följer min blogg och har prenuemerat på bloglovin betyder väldigt mkt för mig.

det är bara bra. lite trött och det är varmt i lägenheten

själv tänkte jag svara klart på alla kommentarer sen hoppa ner i sängen och ta en liten blund :D

gör du då?

2009-07-25 @ 03:16:00 // URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0