Splittrad

Först måste jag börja med att be om ursäkt med den dåliga uppdateringen som införde sig igår.. Men jag hade i stort sett fullt upp hela dagen och kvällen. Sara och Mattias gick inte förän runt 1 på natten så det blev mycket tjat om gammalt och nytt. Var roligt att kunna sitta så igen. Har änna saknat detta.

Idag är det då Onsdag och dagen är kommen... En dag jag känner väldigt splittrat inför..Om drygt en timme kommer Anja och hämtar upp mig så vi ska ner och köpa blommor sen vidare till kyrkan.. Begravning.. Jag har varit med om alltför många dödsfall det senaste året så jag vet inte om jag börjar bli imun mot begravningar. Nä kanske inte riktigt imun men det är verkligen inte kul att behöva gå på en väns begravning.. Hoppas du vilar i frid Rickard.. Vi tänker på dig!
Så jag ber er verkligen, titta runt om kring er och ta Vara på det ni har. Livet är alldeles för kort och ibland försvinner det alldeles för tidigt. Det är något jag har lärt mig nu. Det kan hända vem som helst, när som helst. Må dom vila i frid!

Kommentarer
Postat av: Lizette - fotoblogg

Ja usch, begravningar är hemskt. Ska träffa min släkt nästa fredag första gången sedan min morfar gick bort.

Keep up the goodness. :)

2009-07-15 @ 11:02:16 // URL: http://www.lizettebackstrom.blogspot.com
Postat av: Lisa

Va tråkigt att höra, i no the feeling :/

2009-07-15 @ 13:17:51 // URL: http://kroom.blogg.se/
Postat av: Niclas

Förstår att det känns konstigt hjärtat.. krama om

2009-07-15 @ 14:06:43 // URL: http://niclasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0