Stop på Shopping?

Hemma igen efter min lilla shopping tur. Blev en del som fick följa med hem idag ändå trots att min plånbok egentligen skrek N E J. men Hey! Man lever faktiskt bara detta liv en gång så varför snåla? Pengar har man ingen nytta av efter jordelivet ändå..
Sitter just nu och små kollar lite på Paris Hiltons my new BFF. HAHA! Kan ju inte låta bli. Det är så sjukt det här. Är det bara jag som tycker det? Nu var det iofs slut men men... Var väl tur det..
Åter till min shopping. Jag försökte intala mig vid frukosten förut att jag kanske skulle ta ett sabbatsår (!) från shopping, men sen minskade jag det till ett halv år och sen en månad ! Hehe.. Men min älskling kom på en rätt ok idé ändå. Om jag bara låter mig själv handla varannan månad så lär jag spara en hel del pengar. Så det ska jag nog införa. Så alltså. Juli-lönen jag får ska INTE gå till shopping... ojojoj.. Detta gjorde ont bara att skriva..Ja vi får väl se hur det går. Ni får helt enkelt stötta mig :)
Detta är iaf det som fick följa med mig hem idag. Allt inhandlat på Gina Tricot idag.. + en svart oversized T-shirt.

Kjolen bara ÄLKSAR jag och tunikan tänkte jag ha på onsdag... En tråkig och en glad dag.. Onsdag kommer att vara väldigt kluven.. usch..

Kommentarer
Postat av: Leia

Jag har så många där redan.

Fast söt blogg har du. =)

2009-07-12 @ 18:47:02 // URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0