Svar på tal

Fick en kommentar på mitt inlägg om mina tatueringar. Eller ja , jag har fått många kommentarer angående det. Men detta var från Amelie. och ingen länk så jag kunde inte svara, men jag tror jag vet vem det är iaf :) Hon undrade Iallafall vad vissa av mina tatueringar stod för. För som jag skrev i det inlägget så har jag inte gjort några av mina tatueringar för att dom var snygga utan för att dom betydde något för Mig. Mycket smart gjort om du frågar mig :) hehe.
De hon undrade över var bland annat vad min bomb, tärningarna & körsbären stod för.  Jo, Min bomb är en evig påminnelse om alla nedslag jag varit med om i mitt liv, en påminnelse om att  man faktiskt inte löser allting med våld. Tärningarna är där för att även dom påminna mig. Gambling is Fun, but for how long? Påminnelse om baksidan av alla spel. Beroendet och mycket mer. Körsbären är, om man kollar noga, formade som små hjärtan. My love to cherrys. Ja och lite annat. Jag har även gjort vissa av mina tatueringar när det hänt något stort i mitt liv. Som en livs stolpe som aldrig går att sudda ut....
 
Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken härlig bloggdesign du har, verkligen. Jag älskar headern!

2009-07-23 @ 21:29:05 // URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! "Gambling is fun. But for how long?" 24 år och snart 2 månader skulle jag vilja säga hahahahahahahahahahaha!

2009-07-23 @ 22:07:51 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0