Colour

Sådär, då har vi ätit frukost, varit och vinkat av Leah vid tåget och nu sitter jag här.. Vad händer mer idag då tro...
klockan är inte ens 13.00 och jag har noll koll på vad som händer idag.
Jag vet iallfall att jag ska färga håret. OH YES!
Jag har bestämt mig.. (låter som taget ur en reklamfilm ^^) Men jag har haft svart & mörkt en längre tid nu, flera år för att vara exakt. Förra året (2008) gjorde jag ett försök till att bli ljusare men jag blev orange..

Var väl ett äventyr i sig, men orange var inte riktigt den färgen jag strävade efter... Jag vill inte bli råblond heller, inte min grej. Men jag orkar inte vara svart längre bara. Lite ljusare, guld, nogut färgat.. Är det någon som har några bra avfärgnings tips?
Hur blir jag av med det svarta?

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha, så lite så..^^

nej nu ska jag och kusinen på stan!

kramar!

2009-07-28 @ 13:05:58 // URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0