Äntligen över

Så där ja. NU var det äntligen över. Sitter i soffan, nyss hemkommen. Blev samma tider idag 08-20. Typiskt. Jag som hade hoppats på att få sluta tidigare så jag kunde ut och köpa skor :) Men icke sa nicke. Får bli imorgon innan jag börjar jobba. På dressmann denna gången :) Jag har alltså jobbat som rösträknare dessa 3 dagar som gått. Därav mina tuffa, lång arbetsdagar. Men det är inte bara jag som jobbat så länge utan alla som räknat. Så nu har vi räknat klart alla röster som ni gick och lämnade i Söndags den 7/6 . Det tog hela 3 dagar. Visst det blir lite jobbigt i slutet men det är faktiskt kul också. Så nästa gång åker jag på det igen. Men men.. Sånt är livet och jag klagar inte på jobb direkt :)

Som sagt, nu är det alltså back to Normal. Skönt på ett sätt. Jag behöver inte gå upp klockn 7 på morgon. Ja jag vet, jag är kanske lite slö men jag är VERKLIGEN ingen morgon människa. usch! Det värsta jag vet när klockan ringer på tok för tidigt.
Well well. Nu ska jag ta och slappa lite. Imorgon blir det sko shopping. YeeeY :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0