Dagens fynd !

Efter min Lunch med tjejerna och lilla hugo så blev det att jag & Anja färdades vidare mot affärerna. Det var shopping på G. Jag har verkligen ett jätte behov av shopping just nu känner jag. Jobbigt värre med tanke på att jag inte har pengarna att shoppa för.. Men men, den månaden kommer då jag kan shoppa en massa :)
Blev iaf några saker som fick följa med hem idag ändå.. Ibland får man vara lite busig ^^
Dessa hamnade i påsen och sen vidare in i min garderob. Skall användas flitigt kan jag lova. Åh känns så bra att ha köpt ett Fashion Against Aids- Plagg. Nu har man gjort något bra för mänskligheten också :) Hehe. eller.. en liten del iaf.

Köpte de svarta byxorna denna gången, så nu har jag både jeansen och de svart som på bilden. Var ju bara tvungen att köpa dom när jag såg att dom var lite nedsänkta :) Dom kostar ju 399:- ordinare så då gjorde jag mig allt ett litet fynd. Sen valde jag att köpa Dita Von Teese designade tisha :) Älskar och beundrar henne mycket. En otrolig människa. Så jag hoppas att jag kommer tycka om t-shirten lika mycket, men det tvivlar jag inte på :)

Nä nu ska jag dra mig till Vargön och umgås lite mer med mina tjejer och pussa lite mer på Hugo innan han somnar för dagen :) Hej så länge! (Bilder dyker upp lite senare)
Kommentarer
Postat av: Evelin

Jag är så glad att du skriver många gånger per dag, tack för det :)

2009-06-03 @ 22:39:12 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: Josefine

Besök gärna min välgörenhetsblogg:)

2009-06-04 @ 00:26:47 // URL: http://tillsammansforsverige.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejsan!



I vilken stad köpte du det svarta slitna jeansen? :)

2009-06-04 @ 00:32:21 // URL: http://stopandreplay.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0