Det snöar..

Pollen tussar...


När jag lugnt och stilla gick ut på altanen för att få mig lite sköna varma strålar ifrån solen lite innan jag ska iväg och jobba, blir jag mött av ett pollen regn. Var bara att gå in igen. Inte undra på att det har kliat och runnit i ögonen hela förmiddagen. Detta var förklaringen. Fy... Jag blir så trött på detta. Får ta mig en allergi tablett innan jag går iväg till jobbet sen och hoppas att det blir lite bättre.
Ni som inte har pollen kan skatta er lycklliga. Att inte riktigt kunna njuta av den årstid jag älskar mest driver mig till vansinne. Jag vill kunna ligga ute i solen utan problem. Hoppas det växer bort eller nått :)
Är det någon mer där ute som lever i ett pollen helvete tro?
Kommentarer
Postat av: Camilla

JAG! Så jobbigt, så eländigt! :(

2009-06-26 @ 09:37:11 // URL: http://metrobloggen.se/camillaulldahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0