Film dags !

Sådär ja. Nu har vi sett klart på 'En Chiahuahua från Beverly Hills'. Den var lite seg i början men blev faktiskt bättre senare. En perfekt barnfilm iaf för er som har småttingar hemma :) Lite söt sådär.

Nu blir det ytterligare en film i soffan. Ska kolla den sista 'Polisskolan' nu. Jag och baby har nämligen haft ett slags polisskolan-race i flera dagar nu. Så vi har plöjt igenom alla 6 filmer och tar den sjunde idag då :) Helt otroligt egentligen, jag har missat dessa filmer (!!) Vissa har jag sett, men det var typ bara två stycken eller nått så dom andra visste jag inte ens att dom fanns. Så när det kom fram att det fanns 7 stycken blev jag lite paff och var tvungen att fixa dom :) Roliga är dom iaf. Nä nu ska vi bänka oss med film och chips. Sen blir det sänge. Imorgon är det Ungarnas Skolavslutning så upp i ottan :)
Sov så gott !
Kommentarer
Postat av: Niclas

Mysigt med massa filmtittande... Vi får skaffa dvd hylla så vi kan se vad vi har för filmer och dela upp dom som vi inte har sett så man får se dom någon gång... Har väl nästan en 50 filmer vi aldrig sett haha :P

2009-06-11 @ 22:50:57 // URL: http://www.niclasstahl.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0