Glad Midsommar!

Vad är mitt problem haha! Varför kan jag aldrig lägga ut kort från samma dag. Förstår verkligen inte vad det är som är så svårt.. Men jaja jag ska försöka bättre mig men här får ni lite kort från igår iaf :) Min dag på landet med olika bak :) Dom har en sån söt lite husvagn som jag vill ha med, den ser ni på bild här nedan. Sen bakade vi tigerkaka och tårtbottnar. Så duktiga så. Tog även en nattlig sväng om på stan i en volvo 240. HAHA så vi kände oss lite som raggare. Men man lever bara en gång så Why Not :) OBS! korten på mig och sandra är fina bevis på att även vi kan göra trophy gay posen :)






idag är det midsommar. Shit. Vad fort tiden har gått. Nu är det bara ett halv år kvar till jul .FYYY. Jag vill inte. :( Jag vill ju ha sommar och den har inte ens kommit än. Vad tusan är detta... jaja. Får väl hoppas på det bästa. Snart har man semester och så ska banne mig solen vara här. NÄ nu är det dags för mig att göra mig iordning så vi kan åka på lite midsommar firande med familjen här :) Ha en super tevlig midsommar så får vi se om vi hörs mer idag. Kanske slänger in ett litet mobilt inlägg, vem vet :) Åh btw. Fixade iordning mina naglar  idag med dagen till ära. Syns inte så bra på kortet kanske men men.. Det får duga. Puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0