Kamera kåt


Jag vill ha en ny kamera. (kanske inte just denna på bilden här över, men en ny kamera iaf) Min suger riktigt mycket. Den har bara blivit sämre och sämre för varje bild. Visst jag har en canon nu också men den är ju typ från stenåldern så jag tycker jag förtjänar en ny kamera. Synd bara att dom är så förbannat dyra.. Men jag får ju en ruskigt bra lön nu i juli så frågan är ju om man ska köpa ny kamera eller betala in sin restskatt med en gång så man blir av med den... vad tycker ni? haha ja det är väl självklart för många att man betalar in skatten först. Men kanske inte för mig ändå. Har ju ändå tills september på mig att betala innan det är för sent så varför stressa liksom :) Ja, vi får se vad jagg väljer. Kanske inte blir nåt utav det utan en tattoo istället :) Vem vet.
Jag kommer slänga upp kort på mina tatueringar också här någon dag, har fått lite förfrågningar angående det så jag ska göra er nöjda :) Men vill ha en bra kamera och någon som tar kort först. Ska höra med N kanske :) Han får ställa upp.

Vad ska ni göra idag då? Här är det mulet och grått.. tråkigt med andra ord. Rickard och barnen ska väl åka iväg här sen så jag blir själv... funderar på om jag ska dra iväg till min mor och hämta mina kläder.. Får nog bli så. Bli lite bortskämd av mamma låter bra på en söndag som denna :)

Hörs senare !
Kommentarer
Postat av: Amelie

Betala in restskatten, det hade jag gjort. Man vet aldrig om man står utan pengar en viss månad sen. Jag ska betala 2500, åhåå.. :(

2009-06-21 @ 13:17:55 // URL: http://mommymakinmonsters.blogg.se/
Postat av: Niclas

Klart jag ställer upp... Vet du ju.. Om du nu menade mig :P N alltså ;)

2009-06-21 @ 14:03:16 // URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Hahahahaha! Den är verkligen från stenåldern :P



Men betala din restskatt först Bea ffs!

2009-06-21 @ 16:15:47 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0